en gnutta dagens.

kännde att näringsbrist och allmän saknad på vett drev mig till en liten dagens ist för ett halv relevant inlägg om ditten och datten

Dagens låt: random john legend låt.
Dagens frisyr: gårdagens.
Dagens smink: grunden, forundation+puder. svart eyeliner+svart mascara. lätt röd rouge.
Dagens händelse: akut illamående efter pizza i kombination av baksmälla.
Dagens vill ha: ett bot mot celiakin och morötter och dipp.
Dagens saknad: en frisk hals och morötter.
Dagens drog: te
Dagens tråkigaste: magknip och baksmälla möter halsont.
Dagens måste: sova sova sova.
Dagens dricka: oavkortat TE
Dagens bortbyte: hela skåne bytes mot vad som helst. typ mot morötter går bra.
Dagens köp: en pizza vilket nästan resulerade i en.
Dagens mat: knäckebröd och den omtalade pizzan
Dagens sjuka: samtliga möjliga, väl fysiska som psykiska.
Dagens kärlek: hade vart morötter och dipp om jag hade haft det hemma.
Dagens mående:
sletet.

jaa, baksmällan är självförvållad och även om den är kämpig så var det värt det för så kul som jag hade igår på glassfesten har jag inte haft på länge länge. jaja mer om det imorgon kanske. kan dock göra den kraftansträngningen och visa åtminstonne gårdagens makeup som är lik dagens.

103893-100

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback