gnäll.

idag är jag jobbig, jag känner det själv och förstår om andra tycker det samma för idag har jag varit en pina. vet egentligen inte varför. eller jo, fast det är mest mitt egna fel för att jag skolkade från ett prov. hur kunde jag vara så jäkla dum?! sen har allt annat också gått snett, var jätte fin i håret efter klippningen igår och imorse då jag vaknade såg jag inte klok ut, och inte blev det bättre då jag hade tvättat håret, såg fortfarande inte klok ut och har gått runt med kärring friss hela dagen. det har varit kallt som attans idag med och jag och maggan envisades med att sitta ute och fika idag. det var mysigt men kallt som ett as.
dessutom försökte min mamma ta livet av mig genom att baka bullar. tänk er själva att vakna, allt är knepigt, ful i håret, så pinnar man ner för trappan uti köket och känner doften av nybakade ljumna bullar. klart man hugger in! jag antog då också att dom var glutenfria, inte skulle väl mamma baka något sånt utan att tänka på mig? och ingen lapp stod det heller att dom var bakta på vetemjöl. jag högg in, inte på en, inte på två, utan på TRE! äter i princip aldrig sånt fika, blir en chokladboll på café nån gång då och då men annars aldrig och kanelbullens dag vare ju i går också och ingen bulle åt jag då så själklart kunde jag unna mig hela tre små bullar. talades vid med mamman och frågade för säkerhets skull (efter jag ätit dom.) om dom var glutenfria. till svar fick jag "nä det är klart dom inte är. hade du viljat ha det?" JA va fan tror du själv?! klart jag vill ha bullar, vad tänker du med? och ingen lapp heller, tack mamma. nu sitter jag här och gnäller och har ont i magen av mjölet. himla skit dag.
men för att inte enbart gnälla så kan jag kanske säga att jag har en posetiv sak att rapportera. läget med V känns oerhört bra, snackar en hel del på msn och det är skit kul. han är kul och det känns väldigt avslappnat nu, saknar honom som vän.
ska nog gå och lägga mig strax och hoppas att morgon dagen blir bättre för då har jag ett shopping projekt att utföra och sen äre feezt!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback