helgen vecka förtio.

senaste nytt: i natt sov jag fem timmar. det är hälften av vad jag brukar sova. helt galet. borde ta och kvarta nu egentligen en stund. rökstoppet går himla bra förresten. fökte iofs i fredags, var orolig innan hur det skulle funka att feströka, om jag skulle falla tillbaka eller så då men det funkade fint. idag var jag med ludde ute på bensträckaren då han skulle röka och det gick med as bra. känner mig nöjd. braaa emilia. på psykologin förövrigt såg vi en film om barn. typ nyfödda barn och deras beteende mönster osv. alltså barn på bild funkar men live bajar, kräks och skriker dom. väldigt oangenämt. uppförande framför allt.

jag gillar: frukost. varma händer. te.

jag ogillar: barn. panikångest. hunger.

okej helgen som gick.
lätt skruvad helg vill jag påstå. hela veckan var typ helg iofs då jag inte infann mig i skolan på utsatta tider. men på riktigt slog helgen sig lös på fredagen. jag och
maggan hade tänkt genomföra vårt shopping projekt men det blev inte av. ev uppskjutet till nästa helg ist. men i vilket fall som helst. kilade en sväng till andréa för ett glas vin ochihopsnickrande av ikea möbler. sen var det snabba dra hem för dusch, smink, mat och byte av outfit sen iväg på förfest. under förfesten utspelade det sig ett drama. min hoj, min kära följeslagare, blev slulen! mindre oroad av det då dock kilade vi vidare till hotellet som denna afton var fyllt till bristningsgränsen av välbekanta (och också sånna man helst sluppit se) ansikten och kära återseenden. jag var skrattig och glad och tänkte inte det minsta på den försvunna hojen. det var lugnt också för jag fick taxin hem pröjsad av två glada gossar som skulle till grannhuset (en av dom var grannen). vi slog oss ner i köket och satt och snackade både länge och väl om allt och inget och klockan hann bli (i runda slängar) halv fem innan jag kilade över gatan och hem. sjukt flummigt alltihopa med en tuch av den gamla spsp3 andan mitt i allt. galet och kul, men fram för allt, sjukt flummigt.

lördagen började med ett minst sagt dimmigt telefonsamtal varpå jag somnade om och vaknade två timmar senare lagon förvirrad och kollade samtalslistan för att vara på den säkra sidan. jo, det hade ring. rehabilitering och relaxing stog högt i kurs. tre huvudvärkstabletter, otaliga koppar te och några timmar senare kom det en bil och plockade upp mig. vem körde bilen undrar ni då, jo frk hansson som i veckan tog körkort. grattis sara!
kosan styrdes mot stan och en efterlängtad tjejfika på eksteds med favoriter som L&L, hansson och emelie. senare joinades vi också av karo som verkar vara en trevlig prick.
blev en rellativt tidig kväll och jag for hem för ost, kex och vin mys med mor&far (underbara människor, känner dom mycket väl). somnade sent, vaknade sent. hatade allt, vad är vitsen med söndagar!? satt och sunkade i pjamas till 3-4 nångång då jag upptäckte att min mobil var död. väntade samtal och slogs i tre sekunder av panik. fick liv i telefonom, samtal följde vilket utlöste stress. snabbdusch, snabbsmink, snabbfrukost (en banan och lite fil) hopp i kläd, hopp på hoj och ner till stan. där väntade andré. kilade runt och kikade på alingsås ett tag och sen lite käk och dålig komunikation med personalen på kina restaurangen. sen blev det lite mörk så då begav vi oss ut för att kolla in ljus i alingsås. dock är jag lite besviken på årets ljus men det hör inte till saken. efter ljus pinnade vi till gårdscafét för en fika och massa prat. var kalas kul att ses. sen var det tåg för hans del hem och cykeltur för min del.
på det hela tagen en jäkligt nice helg!

förövrigt också så har singel livet gjort gott som aldrig förr på denna donna. aldrig förr har hon varit så jäkla snygg som nu!

103893-57
bilden är från celebworld.

tack för nu. kissesandlöv. emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback