hepp.

är jag egoistisk? i vanliga fall är jag nog det inte. idag är jag det defenitivt. kolla bara in dagens datum på min bd. men har inte alla sådana dagar? det tror jag. de flesta kanske inte vill erkänna det men idag är en sån dag.
tycka synd om mig själv dag.
drömmde om glass i natt. helt sjukt egentligen. vaknade och hade årets glass sug typ. måste ge mig ut i kylan sen för att köpa en burk ben&jerrys.

andréa har det bra. hon skulle hem till magnus för att bli ompysslad och tyckt-synd-om. funderar på vilket offer jag ska välja som ska tycka synd om mig. hoho, vänta bara snart knackar jag på din dörr och kräver uppmärksamhet. närå lugn bara lugn. jag ska tröst äta glass sen så det är piano.

ska lyssna på paolo med, det ska nog göra susen minsann. jag smäller av en miljon gånger typ varje gång jag lyssnar på hans skiva. spec last request är underbart bra. texten är fett blödig och man vill nästan vomera men låten är så himla skön ändå. love it, lyssnar alltid en gång extra på den. rewind gör också så jag smälter typ. rösten, mm... gosh! varning! vill ni inte gå och gräma er över hur röst och bild går ihop så kolla inte hur han ser ut. då jag bara hörde honom först tänkte jag att han var het som aldrig förr (jag utgick från rösten alltså) lite i stil med bröderna gallagher möter jude law möter adam brody ungefär. ist fick jag se idol-sebastian möter pete doherty. INTE HETT. besviken blev jag faktiskt.

hoho, sarkastisk och ironisk känner jag mig idag också. ja det är härligt minsann.

nä. hej så länge.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback