hjeelp


ja jag vet inte hur mycket eller om jag ens behöver hjälp av något slag eller om jag bara är (som så många gånger förr) är gnällig. är jag det så är jag förbannat bra på det, det är en sak som är säker iaf. nån måste ju vara bra på det med. men jag tor faktiskt inte att fallet egentligen är sådant idag. eller jo gnälla ska jag göra men jag har anledning att göra det. de senaste dagarna har varit förjävliga på olika vis. jag skulle vilja ha en passopp som tar hand om mig och skämmer bort mig. i brst på sånna har jag lisa och lina som värmer mitt hjärta. det är verkligen mängder som tynger ner mig nu, kaos, stress och mycket att tänka på i allmänhet. har suuper mycket plugg just nu och dåligt samvete som en nöt över att inte ha mailat hanna, skämms som en hund.

för att pigga upp mig litet iaf så drägglar jag över dessa puddingar en stund och lyssnar på christer i p3.



åh nu var min syster ängel, hon fixade fram lite mat till mig :) taack!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback