Kanna H.

nästan tre och en halv vecka har gått och det är knappt sju kvar. jag längtar! jag vill att tiden ska gå snabbare så hon snart är hemma fast samtidigt vill jag att hon ska ha sin tid på båten med! norra delarna av europa på hösten är ju lagon charmiga så jag hoppas hon inte fryser för mycket eller blir sjuk och att det blir nicigare neråt i europa.
jag vill att hanna ska vara hemma. för min skull och för linus. jag vet att han saknar henne, det märks och själv behöver jag henne med så himla mycket. inte bara som klagomus och tröst då jag är ledsen utan på alla vis. med risk för att det låter som jag favoriserar, men Hanna med stort H behövs i mitt liv. mail-fan har ju funkat lagom bra och jag sms vet jag inte om dom kommer fram men jag hoppas. damn va jag längtar till dagen då hanna kommer hem!!
TRE MÅNADER! eller iaf två och en halv. men i vilket fall som helst så är det så otroligt länge! tänk om det blir spanien för min del i vår, då blir det minst lika länge till.
gaah, kan hon bara komma hem!? NU!
saknar, saknar, saknar!

103893-60


pussar&kärlek. emilia.

Kommenterer:
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga in min blogg.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback