kroppsformer - päronkroppen.

jag trodde länge att jag hade en ganska klassiskt päronformad kropp med en rellativt smal överkropp och breda höfter, lår och bak men hej vilket päron jag såg igår! slå upp päronformad i en ordbok och en pop-up bild på denna tjej lär uppenbara sig. satt och talades vid med vänners vänner, eller folk pratade. jag satt tyst och i min skalle viftade jag med pekfingret och listade saker päronet skulle kunna göra för att tona ner sin päronhet. hon var bara ett par år äldre än jag och verkade redan ha drabbats av tyngdlagen då hennes boobs hängde minst dubbelt så långt ner som mina. sen om man har en päronkropp finns det vissa knep att ta till för att dämpa detta. päronet däremot verkade ha läst manualen uppochner och rakt emot allt! för det första, skaffa en bra bh med stöd och hissa upp hängpattarna. för det andra, ta aldrig på dig en trikå polo oavsätt hur trendigt det är. för det tredje, ett långt enfärgat halsband förstärker ju bara päron intrycket ännu mer. sen hade det ju inte skadat med lite fart och färg i form av lite smink och kanske någon som helst form av frisyr!? men nejdå. kan ju meddela att min farmor ser yngre och mer chic ut än päronet.

ja päronet observerades alltså under gårdagens ölrunda som annars var mycket trevlig. det var ganska angenämt att för en gångs skull vara yngst också. äldst i sällskapet var 27, känndes tryggt. inga frågor om leg och inget velande om vart vi skulle gå. dock lite kasst att hade dom frågat om leg och det vart 23 så hade det vart jag som klantade till det så vi skulle fått leta vidare. jaja, detta skedde inte så allt var lugnt. jätte trevligt folk och kul att inte heller bara vara lillasyster också utan med i gemenskapen. fick som valigt chilla med drickandet och inte försöka hålla alla andras takt då jag alltid blir full fortare än alla andra. det gick som smort och jag somnade gott på tåget hem.

Kommenterer:
Postat av: Mark

Hänger dina boobs? :O "hennes boobs hängde minst dubbelt så långt ner som mina"
Hoppas verkligen du inte menade att ge mig som läsare en skrämmande bild?

Postat av: emilia

haha, nope mina hänger inte däremot verkade det som att hon bode ta och hissa upp sina! hehe ledesn för skämsel läsningen.

2006-10-26 @ 16:18:01
Postat av: Eken

hahaha, du är så rolig. och du skriver så roligt att jag skrattar för mig själv. vad gör en rolig typ som du i helgen? :)

2006-10-26 @ 16:42:47
Postat av: emilia

haha tack du bruttan! imorgon är det ju glassfest! vad händer självers?

2006-10-26 @ 16:47:08

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback