kroppsuppfattning.

hej och hå. här har vi ett ämne som kan diskteras till leda, det finns inget slut, på gott och ont! köpte för ett tag sen en bok skriven av anna johnson, tre svarta kjolar. anna skriver i vanliga fall för tisningar som elle, vanity fair och vouge.
tre svarta kjolar är en rolig och smart bok om allt från hälsa och skönhet till karriär, inredning, vänskap och kärleksrelationer. jag är galen i denna bok, köp den ni med!

103893-98

kroppsuppfattning, den egna kroppen. vilken bergochdalbana va!? jag vet inte hur kroppsnojjiga killar egentligen är men hur många gånger har man inte som tjej stått framför spegeln och i skallen listat allt man vill ändra på? hur ofta händer det att man spanar in sin egna spegelbild och tänker "damn vilken puma!". kan ju meddela att dessa tillfällen är få under den regniga, grå hösten. senast igår önskade jag och drömmde om att bli skinny och snygg, men hey! om det nu är så att mina lår är aningens dallrigare än dom borde vara så innebär ju faktiskt det att dom också är mycket mjukare än om dom hade vart smala! och hur praktiskt är det inte med små boobs? tillskillnad från bigboobade tjejer kan jag utan rädsla för att bli nockad av mina egna tits ta en jogging tur och även om jag skulle få 5 kids så kommer jag inte få hängpattar ner till knäna. länge leve lagom små tits säger jag.

Kommenterer:
Postat av: Hanna

Klokt! Det är inte så mjukt och mysigt med astunna lår, nej! T.ex. får man inte sitta i folks knän så länge, och så får man lätt skavsår på svanskotan och ryggraden :( So don't go skinny, it's suckish!

Postat av: emilia

tack! :) klok verkar då du med vara! :)

2006-10-26 @ 10:52:00
URL: http://imilija.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback