le fantastico booody

man kan ju fundera på och tycka det är orättvist, konstigt och fel att något ibland går fel under ett barns utveckling i mammas mage och det föds med något slags funktionshinder eller störning. att det kan gå så fel.
men detta är inte det viktiga tycker jag. det jag tycker man ska förundras över och facineras av är hur ofta (i princip alla) allt går rätt. att minsta pusselbit faller på plats och allt funkar som det ska. otroligt! kroppen och dess fantastiska funtioner. det är coolt. jag slutar inte förvånas och facineras av hur allt fungerar. det är så smart!



och på temat kroppen och angående gårdagens päron inlägg.
inget häng här inte.

Kommenterer:
Postat av: Mark

Detg var bra att du påpekade det ;)

Postat av: emilia

hm, ja det känndes som att jag borde det.:p

2006-10-28 @ 12:11:27

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback