listor listor über alles!

jag gör vad jag är bäst på. listor!

One three hill eller O.C: oc, givet.
Ute- eller hemmakväll: utekväll, hemmakväll har man så ofta ändå.
Sex eller mys: svåravalet.
Salt eller sött: salt.
Lyx eller budget: en smooth kombination.
Sommar eller vinter: vinter.
När är du Född: -86
Vad har du på dig en ledig dag hemma: mysbyxan, hoodien och varma strumpor.
Favoritresturang: har ingen favorit.
Favoritfilm: high fidellity
Drömväska: mulberry, bayswater eller brook.
Har du barn: nej.
Födelseort: borås föddes jag i.
Smeknamn: inget, heter emilia, kallas emilia.
Favoritfärg: har ingen all time favourite, men svart funkar alltid.
Drömprins: man, rik, generös. jag är inte petig :p
Har du varit kär: javisst.
Favoritlåt: all time favourite, everybody hurts, REM.
Maträtt: i like thai.
Favoritresemål: nu vill jag till spanien och inget annat.
Favoritblomma: gillar mer gröna bladväxter än blommor.
Tycker inte om: jag vill bara kunna lita på folk.
Senaste sjukhusvistelse: har aldrig vistats någon längre tid på sjukhus.
Favoritdricka: vatten på veckorna, cider till fest.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: äggskals färgade, en mossgrön.
Vad gör du när du är uttråkad: bloggar och sånt.
Missbruk: bloggen och nikotin.
Vän som bor längst från dig: just nu, ida&caroline i australien.
Vad retar du dig mest på: jaa, det kan jag göra en egen lista till.
Läggdags: i rundra slängar 12-1.
Nagellack: rött. helst mörkt.
Husdjur: 1 hund, 2 katter och 1 marsvin.
Skostorlek: 38-39
Syskon: 1 äldre bror och 1 yngre syster.
Favorit pålägg: ost och solros skott.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: djurens rätt.
Vilket är det vackraste ordet: vacker.
Bästa bok du läst: älskade marian keyes böcker.
Är du Internetberoende: jag gillar te och cigaretter mer, men ja.
Favoritparfym: gucci, envy me eller sergio tacchini, donna.
Gillar du snö: ja. det är fint att titta på.
När köpte du något åt dig själv sist: i måndags.
Vilken är din bästa egenskap: jag är på gott och ont ärlig. fast framför allt så är jag empatisk.
Senaste pojkvännen: viktor
Vilken film såg du på bio senast: minns faktiskt inte..
Senaste köpta skiva: moby, 18 och the verve, urban hymns
Favoritgodis: choklade. surt.
Studier eller jobb: studerar.
Bästa kompis: hanna andréa, L&L
Innerstad eller liten ort: innerstad.
Favorit bloggar: kolla mina kontakter.

Nytt eller vintage: blandat.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback