live it out.

hm. idag (natt) slog jag verkligen mitt egna rekord. jag sov tretton timmar. det är helt sanslöst verkligen. och det sjuka är hur jag kunde sova så himla länge utan att vara direkt trött. hade inte tränat eller något jobbigt igår. helt sanslöst.

skrev ett mega långt mail till hanna igår med och saknade ihjäl mig totalt. det har gått så himla lång tid och det är fortfarande evigheter kvar tills hon kommer hem.

jag är så trött på allt typ. eller jag vet inte egentligen vad men allt är så himla tråkigt. inget är särskillt spännande och kul längre och jag sitter gärna hemma hällre än åker hem till ngn för en tevekväll typ. vet inte varför för det är ju inte som att jag har tröttnat eller tycker mindre om mina vänner nu. känner dessutom värsta hatet nästan mot el svin. vet inte varför där heller men jag känner mig grovt irriterad på honom av ngn anledning.

jag tror nästan att jag fått en smärre höstdepression alltså. inget är kul allt är färglöst. allt känns så meningslöst och jag vill bara härifrån. är så jävla trött på allt verkligen. kommer sitta gött fint på fredag att få klä upp sig lite och supa till iaf.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback