lördag 21 oktober. 58kg. cigaretter 0. alkohol 0.

ja, kännde mig bridget jonesISH idag igen. det känns som att jag borde dra en lögn för att inte framstå som så patetisk, misserabel och gnällig. men nej. det tänker jag inte göra. jag tänker inte linda in och försköna.
denna dagen suger. på ALLA sätt. än har det minsann iaf inte hänt mycket kul. jag har från det att jag vaknade kännt mig nere, deppig och tillochmed ledsen. det svider i hjärtat. utan anledning, men det svider. vill bara lägga mig ner och gråta. förmodligen för lite sol och vitaminer som spökar här. eller näringsbrist. har ju inte skött min mat som jag ska. ätit mjöl och säkert pajjat tarmluddet som det så låtsas gulligt heter så jag inte kan ta upp ngn näring. säkert däreför jag haft ont i skallen senaste dagarna med. det har bultat i skallen som fan och det har inte hjälp att ta en tablett heller.
fan vilken dålig dag jag har. och JA jag tycker snuskigt synd om mig det själv det gör jag och jag skämms inte ens. haha jag är så osvensk. här är det fan inte lagom här är det extremt synd om mig! jag vill bli ompysslad och omhändertagen lite bara. ingenting känns bra idag. va där det som är fel liksom?

fyra saker har dock inträffat som värmt mitt hjärta lite. ett var ett sms från sara. resterande tre var telefonsamtal från ludde, lisa och lina.

men i övrigt alltså...fy.

Kommenterer:
Postat av: Amanda

Ursnygg blogg !

Postat av: emilia

tack såmycket!

2006-10-21 @ 16:41:49
Postat av: Andreas

Stackars dig =/

2006-10-21 @ 16:59:32
Postat av: emilia

tack andreas tack.

2006-10-21 @ 17:22:30

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback