nej det är inte ett skämt. det är en till.

kalla mig besatt eller bara löjlig men här kommer mot alla odds en till.

1, Vad heter du? emilia
2, Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? emilia gillar jag men gillar lite mindre mitt neutrala efternamn, olsson.
3, Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? dom valde mellan emilia och sabina.
4, Vilket stjärntecken är du? våg
5, Vilken årgång är du? den prima kullen av 86or.
6, Vart bor du? i alingsås. litet, sött, nära till gbg. i love it.
7, Bott utomlands? nej. däremot kanske snart, bor.
8, Flyttat antal gånger? en gång endast.
9, Vart skulle du vilja bo? jag vill ha en lya i gbg. fast nu vill jag som vanligt bo ett tag i spanien.
10, Vilken skolklass? överklass. moahah. nä, läser på komvux.
11, Vad vill du bli när du blir äldre? ja det undrar jag med. mitt dilemma i livet.

Utseende
1. Hur lång är du?
175 cm.
2. Hur mycket väger du? close to 60.
3. Hårfärg och frisyr? blont, halvlångt och lugg.
4. Ögonfärg? blåa.
5. Mest nöjd med? nyckelben/axlar.
6. Minst nöjd med? födelsemärken tycker jag är fult och det har jag.
7. Skostorlek? 38-39
8. Glasögon? yes men jag använder dom inte jämt.
9. Gar du några piercingar/tatueringar? jag har tunnlar och en industrial men inga tatueringar.

Favoriter
1. Filmer?
high fidellity, pulp fiction
2. Låtar? just nu lyssnar jag på sophie zelmani, jason mraz och moneybrother.
3. Årstid? gillar hösten och älskar våren.
4. Mat/dryck? vatten, sallad, pasta och ris. mm.
5. Djur? katter. och hästar. underbart tjusiga djur, folk verkar inte fatta hur coola dom är.
6. Färg? svart är klassiskt. vitt rött grått brunt.
7. Parfym? fortfarande gucci, envy me eller sergio tacchini, donna.
8. Tv-program? följer inget program faktiskt.
9. Ämne i skolan? psykologi kanske.
10. Sysselsättning? sova. tyvärr är det nog så.


Kläder
1. Vad använder du just nu för jacka?
en trevlig en från h&m. svart, kort dubbelknäppning.
2. Vad använder du just nu för skor? bruna vintagestövlar.
3. Favoritfärg på kläder? svart vitt grått brunt.
4. Favoritmaterial på kläder? bomull. i like.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? cashmire tröja från boomerang ligger otroligt hett till.
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? i rundra slängar tusen pix kanske.
7. Favoritmärke? men jag har inget favorit märke.
8. Vad har du för byxstorlek? 29-34
9. Vad har du för tröjstorlek? 38 kanske.

Ditt rum - mitt sovrum då!
1. Stort, litet eller mitt emellan?
mellan tror jag.
2. Vilken färg på tapeterna? äggskal tre väggar och mossgrön en.
3. Favoritmöbel i huset och varför? min säng. för där spenderar jag minst 10 timmar varje dag åt att sova.
4. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en grannes hus och faktiskt en bit skog.
5. Vad gör du oftast i ditt hus? geekar mig vid datorn eller sover.
6. Vem förutom du brukar sova i din säng? vem som helst får inte sova hos mig. senaste har dock en av mina katter legat och värmt mina fötter då jag sover.
7. Favoritpryl i hemmet? vattenkokaren! love it!

Blandat
1. Vad heter din morfar?
alf holmström.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
inget alls.
b) Plånbok? kort, kvitton och cash.
c) Handväska eller liknande just nu? kalender, kamera, läppglans, nycklar, plånbok.
3. Vad är du beroende av? cerat, te och nikotin.
4. Vilket land kommer du i från? sverige.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? labello!
6. Vad köpte du senast? te igår kväll.
7. Har du nåt husdjur? en hund två katt och ett marsvin.

Grejer
1. Vad har du för plånbok?:
världens bästa smartcase men lagon plats för kort och kontanter.
2. Färg på tandborsten?: vit och rosa om jag inte minns fel.

denna lista verkar lite okomplett tycker jag. bättre upp tack.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback