of to the UK

imorgon far jag till skottland som sagt. kommer bli kul. eller iaf så vida inte förkylningsfaan blir värre än den är. ska ta massa kort också. har helt glömt att jag borde packa ist för att sitta här. ska strax ta tag i det problemet. kommer bli flera dagar utan bloggande. får anteckan som en liten råtta i notebooken ist. kommer hem på torsdag igen så det handlar bara om ett par dagar. väl hemma har jag massivt plugg att göra. två historia arbeten ska skrivas. häärligt. tvätta och packa om ska jag göra också för sen är det london nästa. läängtar diit! längtar efter anna, jonna och alla andra som är där! jag hoppas att loffert kommer och hälsar på också!
 


två favorit flugor i en smäll. anna och christoffer!



annan UK favorit är ju den ständige och alltid upproriske liam gallagher. alltså, mm...

103893-107

Kommenterer:
Postat av: Maggan

Harruu åååkt nu?!
Ja trodde du skulle åka imån?!
grrrrr!

Postat av: Vikk

Det har varit väldigt dött här på senaste!

2006-11-06 @ 18:04:18
Postat av: emilia

viktor. japps och nu blire tyst ett par dagar igen.

2006-11-07 @ 10:29:22

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback