otack är världens lön.

först bestämde jag mig efter många om och men att göra mig en toast till frukost. väl i köket upptäcker jag till min förargelse att jag hade slut på rostbröd.
tack!
tre djupa andetag. jaja så kan det gå. kanske ska jag vara så duktigt och ringa csn som jag egentligen skulle gjort för flera månader sen. hämtade telefonen och slog nummret. så många gånger jag tänkt ringa och så äntligen gjorde jag det. signaler gick och sen ett svar..
"tekniska problem. försök igen senare.."
ett sammanbrott är nära.

hörde av mig till simon ist och kollade om han ville ta en öl imorgon ist och dela med sig av kloka råd. det ville han. kära storebror, what would i do with out him? han är förresten skyldig mig en födelsedagspresent med, hoho!



jag vill vara lycklig, sprudlande glad. varför ska det vara så svårt? jag är trött på att ha det så här. jag orkar inte mer.
erase and rewind.

Kommenterer:
Postat av: Mark

Jag vill också ta en öl!

Postat av: emilia

ja det är nice som attans. mer öl åt folket.

2006-10-24 @ 22:20:39

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback