otajmat.

igår morse då jag vaknade hade jag ont i min hals. först tänkte jag att det säkert bara var pga föregående kvälls feströkande men ju längre dagen gick desto sämmre kännde jag mig.
efter att jag fått åka hem från L efter plötsligt magont gick det bara utför. det började med att jag var lite stel i nacken och ont till att det spred sig och hela kroppen värkte.
nu har jag mindre än en dag på mig att bli frisk innan det är dags att fara till skottland. damn va otajmat detta är.



och en annan som snart far är maggs! har hela tiden tänkt att han nog inte kommer åka men nu jävlar ska han verkligen det!! övergiven och överbliven kvar i alingsås sitter jag medans maggan drar till oslo för att bli en äkta arbetare! vem ska jag nu fika, shoppa och snacka skit med?! inga fler filmkvällar, festkvällar, trippar till maxi, cappuccinos, dissande av folks outfits, smoothies, posande på vimmelbilder, inget mer åkande i SUVen! hoppas han blir vräkt och kommer hem igen, moahahaha!





lyssna på:  lily allen - alright still


Kommenterer:
Postat av: Maggan

bröl.
Kommer ju sakna dig och eeer så jäklans mycket så de finns inte.
Du kommer få stötta mig via telefonen i början, va berädd på de tösen ;)

Postat av: emilia

haha i will! kommer ringa hela tiden så du inte kommer ha tid att skaffa ett jobb :)

2006-10-29 @ 18:40:37

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback