plis, pliis!

vill inte ni också bara känna er så där lagom uppskattade ibland? om det nu råkar vara så att man av en slump är en fruktansvärt snygg, groovie och skön person borde man väl få lite cred för det. jag har inga höga krav men pliiis, nån kan väl typ ge ut en diktsamling tillägnad mig eller skriva en låt, är det för mycket begärt. väntar också med spänning på att någon ska skriva en bok eller göra en film om mitt liv.



sarkasmen. dyker upp då jag minst anar det. underbart visst är det. god i love this.



har det senaste observerat en sak jag finner lite kul. ni som kännt mig ett tag vet ju hur alldeles sagolikt underbar jag är på alla sätt och vis. ni vet också vilken uppkäftig, tvärförbannad, svärande, elak hondjävul jag kan vara (men ni älskar mig ändå, naaw..). ni accepterar mig med både mina upp och nedgångar, mina humörsvängningar, mina "bra" och "dåliga" sidor, att jag skrattar och gråter om vartannat och fan va jag tycker om er för att vi står ut med mig fast jag är som jag är.(även fast jag oftast är oerhört älskvärd, genom god och framförallt killing snygg!)
det jag ville komma fram till var att alla inte sett mina ksnek lite mer svårhanterliga sidor då vi inte kännt varandra så länge och verkade chockas lite av dessa då dom sdök upp häromdagen. det var nästan så jag föll i skratt ist då jag såg reaktionen som följde efter att jag distinkt uttryckt hur jag kände.
supriiise! vem kunde ana att det var sån edge i emilia?!

blev jag plötsligt ironisk igen? ja.



ytterligare en fredag har passerat sen hanna åkte och damn va tiden går långsamt. nu har dock halva tiden gått. nu börjar alltså nedräkningen ist! LÄNGTAR!



schitzo said hi, svinet said hi, stondeface said "i'm stondeface".



förtvivlad, ledsen, ängslig, glad, alskar, hatar, mår illa, skrattar, gråter. livet är väl underbart.



fredagen passerade också utan varken booze eller utgång. kan inte minnas senaste fredagen jag inte festade. kom nästan i obalans nu alltså. obehagligt. skulle gett lördagen ett försök men det klickar inte på en lördag liksom. och om denna helgn blir vit, eller åtminstonne krogfri sparar jag ju in massa kronor och kan festa hårdare nästa helg. ouf, vithelg är inte mig grej.

dessutom gick shoppingprojektet av stapeln igår med får jag säga, mycket lyckat resultat. maggan lyckades faktiskt riktigt bra med att hitta ngt snyggt till mig och jag kände för att rocka upp maggs med en tshirt ist för skjorta.



som ett hårt slag i magen. aldrig igen, aldrig igen. plågsamt, smärtsamt, aldrig igen.



tänk om det var lika lätt att gå ner i vikt som att inte göra det.



tankeställande tankeställare.
vad egentligen här i livet behöver vi för att överleva? mat, vatten och tak över huvudet? vatten, kärlek och tak över huvudet? makt, pengar och tak över huvudet? vänner, trygghet och bekräftelse? en pappmugg, lite sprit och en metro att sova på?
frågorna många och svaren få som alltid.
jag tror man klarar sig utan det mesta. utom just mat vetten och tak överhuvudet. resten är bara lyx, påhitt och överflöd. eller vänner förresten är varken lyx, påhitt eller överflöd. dom ger mig både kärlek, uppskattning och trygghet.  allt man behöver.
resten, kärlek, sprit och pengar klarar man sig utan. även om jag älskar både sprit och pengar.



jag undrar nu också. NÄR ska detta vidunderliga grottmans liknande odjur åka ut ur idol?! USCH!


Kommenterer:
Postat av: Madds

Vad menar du? han är ju SUPERBRA!!:)

Postat av: emilia

ops, no hard feelings! jag har bara inte fasnat för denna man, tycker han är för mycket på ngt sätt! :)

2006-10-21 @ 17:24:01
Postat av: Anonym

Ta inte illa upp.. men han äger juh ..
Han e den enda som kan sjunga ,.,

2006-10-21 @ 18:42:17
Postat av: emilia

haha jag tar då ite illa upp! hoppas ingen gör det av vad jag skrivit hellr! :)

2006-10-21 @ 19:10:26
Postat av: Mikaela

Han är ju skitbra!!! Säg inte att du hejar på typ Johan eller Cissi?!

2006-10-23 @ 14:42:14
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: emilia

mikaela: haha, jo faktiskt :p

2006-10-23 @ 16:24:27
Postat av: Anonym

men vad säger du? Han är ju grym ( sexig också för den delen) Dessutom så är han från Norr(botten)land, det säger ju ALLT ;)

2006-11-21 @ 19:53:26

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback