rivstart.

viktig sak som igårkväll slog mig i ansiktet som en kratta i en pilsnerfilm, naturkunskaps PROV på torsdag! bortglömt, bortträngt, bortom allt hopp? damn alltså, men jag har ju gjort kursen innan, jag har detta i bakhuvudet, jag kan det nog om jag i dagarna två lägger ner lite själ.
ska rycka in och hjälpa andréa lite med flyttandet med. tur att hennes amigos sköter det tunga bärandet. jag kan typ sätta upp gardiner och sånt..



IGÅR trillade en glädjetår längs min kind. hanna var i hamn och hade internet på båten så vi pratade med varandra på msn och webcam-kikade på varandra. jag blev så glad av att se henne och höra henne att jag inte kunde hålla tårarna.
8 veckor kvar tills hon är hemma.
skrev ett långt mail helt i onödan häromdagen med till henne då jag råkade skicka det till fel adress och det inte sparades någonstans.
vi missar också våra födelsedagar med, kanske kan fira ihop då hon kommer hem!
103893-40



gårdagens shoppande gick inte heller som planerat. var inställd på att inte kunna bära alla kassar själv så mycket ville jag shoppa! sjukligt besviken blev jag då det enda jag kammade hem var ett vitt linne och (som jag köpte för att komma hem med ngt alls) två halsband och ett armband. var så där sugen egentligen på smyckerna men nu är jag glad att jag köpte dom, har lite tunnt med sånt just nu.



stor lycka # 2 igår! hittade min stav till örat igår! den har varit borta hela sommaren. fick nån gång i början av sommaren en smäll på örat av V och fick ta ut staven för det gjorde så ontoch sen trodde jag den försvunnit för jag letade överallt men hittade den inte. igår innan jag skulle till gbg rotade jag fram en gammal tröja ur garderoben djup och slängde på den. framåt dagen då vi skulle ta kaffepaus på cosmos stoppade jag av okänd anlednig händerna i fickorna på tröjan och vad låg där, staven!

103893-41

kul sak mer igår var att A ringde :)  känns som att denna veckan helt plötsligt kan komma tt bli rätt stressig om jag ska träffa honom, pratade med ted om en fika med, hjälpa andréa med flyttet och plugga. eller plugga ska jag väl egentligen bara göra tis&ons. på fredag blir det väl förmodligen festa med. ja mycket att stå i men det ska jag väl hinna det med.


talades idag vid med denna sköna böna också! JONNA!
103893-42
jorrmen som har flytt landet och passar barn down in the UK. saknar min festis kompis!



såg att malin med skaffat BD, räknar med massa söta och turistiga kort från lettland nu! :)

någon förresten som vill köpa en kobratelefon? fullt fungerande, benvit. råkade vinna en extra på en aktion. 550 spänn + frakt. hör av er om det verkar intresant!

om två veckor jämt fyller jag tjugo!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback