sista minuten tack!

jag tog en resa, vilken som helst? en charter? nej, en egotripp.



så här ser ungefär jag ut. fast med smink. och dagen till ära påsar under ögonen och acne. ungefär så här ser jag ut då jag är osminkad och bakfull. gött ocharmig.



jag ångrar lite luggklippet. ser ut som ett misslyckat försök att bli söt vilket inte ligger i min natur att vara. har aldrig varit söt (eventuellt som barn) och kommer heller aldrig bli. en bra dag kan jag få till att vara fin, bra exempel balen.



men oftast ser jag mest tråkig och kantig ut. kantig är nog en bra beskrivning av mitt utseende. hela jag är rätt kantig. kantiga utstickande höftben som i låga jeans får skav. inte för att jag är skinny då jag inte är det utan för att jag har så breda höfter. höga kindben och breda käkben gör mitt ansikte långt och kantigt. hej och hå vad posetiv jag verar idag då, säkert bara efterdyningar från igår som var en skitdag. IDAG är det andra (glutenfria) bullar som gäller! ikväll ska det festas mina vänner. tråkiga med att festa i alingsås är att det dräller av yngre folk, men vi kan väl minsann roa oss kungligt ändå. vi är ju trots allt både snyggare och bättre än alla andra, moahaha!


Kommenterer:
Postat av: maja

hallå, du är väl visst söt???
och skinny.

2006-10-06 @ 15:16:48
Postat av: emilia.

me dont think so, men tack maja, du är så go!

2006-10-07 @ 15:31:15

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback