självdeciplin sökes!

hoho, när jag undrar när ska jag bli ordentlig? mycket snack och lite verkstad. har med andra ord idag (miss-)lyckats med följande.

- äta mina 5 mål
- äta typ något alls
- det jag ätit har då inte varit nyttigt direkt
- ätit mjöl
- ätit otaliga bitar candy
- ätit endast en frukt/grönsak, nämligen en apelsin

däremot har jag uträttat mycket viktigt vuxenuppdrag. gått till tandläkaren och betalat. jag gillar tandläkaren och jag älskar att få bekräftat för mig då och då att samtliga gaddar är fina och friska. det lugnar den lilla hypokondrikern i mig.

från det ena till det andra. jag tar min här och nu helt ogenerat friheten att dissa två av cheap mondays modeller till den absoluta botten. känsliga ögon varnas!
103893-82103893-81

dessa två modeller kallas pamper och eifeltower och är tveklöst något av det värsta jag sett i jeansväg. jag har gruvligt svårt att förstå den person som glad i hågen köper dessa byxor och knallar ut på stan iklädd dom. de ända byxorna som kan jämföras med dessa två hiskerliga skapelser är väl evisus populära och i mina ögon katastrofala brallor med en logga som ser ut att man har satt sig i årets största fågelskit.
103893-83

jag vet inte om det är jag med min dåliga syn bara men jag tycker dom är fruktansvärda och dom ser patetiska ut. jag som det modeorakel jag är tackar för mig.

peace. emilia.

Kommenterer:
Postat av: Vikk

Jag har avklarat många skratt i mina dagar åt dom Cheap Monday brallorna asså...haha

2006-10-19 @ 22:41:33
Postat av: emilia

ja men eller hur. jag kan inte bestämma mig för om jag ska skratta eller gråta då jag ser dom!

2006-10-19 @ 22:51:02
Postat av: maja

ja de var inte snygga... annars gillar jag cheap monday, men de där var hemska. och jag gillar inte heller de med fågelskitsmärket.

2006-10-20 @ 10:26:33
Postat av: emilia

ja annars gör dom trevliga kläder med dessa två alltså, jag får rysningar typ!

2006-10-20 @ 11:13:08
Postat av: Anya

hahah så jävla klockrent!

Postat av: emilia

tack så mycket anya!

2006-10-23 @ 11:08:12
Postat av: Fiona

Haha, fågelskit, jaa :P så kan man också säga ;) dom var inte snygga dom byxorna, nej.

2006-10-23 @ 22:51:18
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback