slå ett slag för välgörenheten du med!

folk räddar barn, folk räddar valar. jag undrar nu, varöfr räddar ingen mig!?
jag skulle kunna tänka mig något slags faddersystem kanske. kanske ett band som nu är så populärt, bröstcancer har det rosabandet, jag skulle kunna tänka mig ett mossgrönt kanske om den färgen är ledig. ett konto så klart med insamling till min fördel. välgörenhets fester får gärna anordnas då jag är en vän av fest. dom stora modehusen får gärna ha en klädinsamling (jag drar vä en 38 på överdelar, 29 på byxor och 38 i skor). upprättandet av en hemsida kanske skulle kunna vara något där folk kan diskutera mig och min misserabla situation i forumet och ett galleri med bilder på mig och min utveckling från botten och uppåt.
namninsamlingar på stan skulle kunna vara en bra idé där folk signar på för mitt befriande från ansvar. föreläsningar i skolor om min svåra situation och information till eleverna hur dom kan hjälpa till. bössor i kassorna på ica maxi där folk också kan skänka pengar till mig.

vad säger ni gott folk, klart ni ställer upp för en hederlig medborgare på samhällets botten!? 

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback