tjejsnack v. 43

hittade en kul sida där jag signade upp. så nu är det tjejsnack en gång i veckan som gäller. v 43 är det resor som är ämnet.



-När reste du senast? åkte ingenstans i sommras så senast var klassresan till kroatien och bosnien innan studenten i våras.
- Vilka länder har du besökt?  ouf, ja det är ju ett par stycken man har hunnit med. dock har jag begränsat mig till europa.
-Drömresemål?  jag vill besöka central asien. sen vill jag till brasilien med.
- Roligaste reseminnet? bosnien resan var ju oslagbart rolig alltså, "studieresan" till estland också. kareoke på finlands färgan är så mycket fetare än det låter!
-Tråkigaste reseminnet? hoho, för ett par år sedan då jag blev magsjuk i grekland, inte rockigt!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback