torsk

torsdagen och fredagen var sjukt händelserika. ja senatse dagarna har varit så påfrestande att jag vet inte vad.
sammanfattar torsdagen så där:
tidig morgon (04.45ringde klockan), bilfärd, krock, kaos, förvirring, bil byte, bilåkande, norsk parkerings böter på 500kr(norska), virrande, tattig mat, bil hem, trött plugga.
fredagen tidig morgon. prov. misslyckande. stress. kaos. allt dåligt. bråk. sova. på gång igen. festa. skit kul. allt bra. missat tåg. taxi hem.

ja det var så det gick till ungefär.

att kvällen var så kul vägde upp senaste dagarsnas jobbighet som tur var. dock har jag ett litet dilemma (hej i-landsproblem) ingen av dom mobiltelefonerna jag har kikat på som potentiella födelsedagspresenter finns! fyra olika har jag spanat in men dom finns inte typ. typiskt. jaja kan ju gå med min ihop tejpade gamla nokia ett år eller två till dårå.
fredagens outfit och rejält med posande på toan på respekt.


kom på att jag och lisa fyllekäkade en pizza igårnatt också. äcklig minns jag att den var. jaja, ikväll ska jag kolla favorit movien sthlmboogie i trevligt sällskap.

och förresten- Eet i Emilia står för edge!

Kommenterer:
Postat av: maggan

faktiskt en riktigt tjusig klänning hörru!
synd att vi missa varann denna fredagsafton!

2006-10-14 @ 18:31:08
Postat av: emilia

tackis maggis. ja otur som en lök, men nästa helg dåå ska det festas kungligt.

2006-10-14 @ 19:04:48
Postat av: Lajnen.

Jag får hålla med där. Riktigt smaskig klänning.

2006-10-15 @ 00:06:28
Postat av: emilia

tackis ni är allt för vänliga.

2006-10-15 @ 13:12:03

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback