up up and away!

ÅTTONDE I ELFTE då minsann bär det av, till LONDON närmare bestämt. och vilka är det som åker? jo på planet kommer tre glada töser sitta med ett stort flin i fejjan och fjärilar i magen. vilka är då dessa tre? ja, här följer en rebus vilka som åker vilka vi möter och vad vi ska göra :)



ja alltså, det är kulan, hjulet och jag som ska hälsa på jonna och johanna med! väl framme ska vi turista, shoppa och bedöva våra stackars kroppar med alkohool :) detta kommer bli ett sant nöje. jag längtar som en häst.



Kommenterer:
Postat av: Jenny

Hej!
Du undrarde vilket av läppglansen jag tyckte var bäst. Jag tycker helt klart Lip Fusion är bäst! Det funkar verkligen och det varken sticks eller bränner när man använder det :) Tyvärr är det lite pricy, 499 kr på NK! (Fast det är det värt...)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback