ännu en liiiista

har ju nämt tidigare att jag älskar listor av alla de slag så här kommer en till!


1. tre namn jag lyssnar till:
- emilia
- mimmi
- älsklingen
(upp till er vad jag är för er. haha)

2. någonting jag tycker om med mig själv:
- jag är ganska påhittig.

3. någonting jag inte tycker om med mig själv:
- den listan ska vi inte ta upp.

4. detta är jag rädd för:
- döden. men mer att andra ska dö från mig och jag blir själv kvar.

5. tre saker jag vill ha varje dag:
- kul
- lite kärlek
- cigg

6. tre saker jag absolut inte kan göra:
- hålla mig vaken ;)
- spara
- komma i tid.

7. detta tycker jag om att göra:
- shoppa
- festa
- njuta av tillvaron

8. detta vill jag göra just nu:
- äta en smäll god frukost
- träffa malins bäbis!

9. bästa känslan:
- hm.?

10. värsta känslan:
- övergiven och oälskad

11. följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
- gillar både mina bra och dåliga sidor
- trygg och säker
- hunk ska han va!

12. är du kär just nu:
- njet inte det minsta.

13. jag vill gifta mig:
- nja, det är svårt att veta nu va.

14. följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
- haft ett gött bra kneg med massa stålar.
- resa jorden runt
- öppnat ett eget café!

15. min käraste ägodel:
-

16. något jag vill ha i present:
- en lägenhet eller bil hade jag ju inte tackat nej till.
- nya ikonpluggar till mina öron.
- en stegräknare.

17. detta har jag på mig just nu:
- ett vitt marwin linne, rosa rutiga pjamasbyxor. (ja trosor med då)

18. favoritkläder:
- mys outfiten är ju alltid skön men att klä upp sig och vara fin är med bra!

19. favoritdjur:
- häst

- katt
- hund
(kul lista va? dom djur jag har/haft själv)

20. följande musikstilar tilltalar mig mest:
- detta är den absolut värsta frågan man kan ställa till nån. den är värre än "vad gör du nu efter skolan, jobbar?"

21. tre av mina favoritlåtar för tillfället:
- jason mraz - life is wonderful
- josé gonzalez - heartbets
- maria mena - never mind me

22. skola - roligaste/tråkigaste ämne:
- roligaste: näringslära var kul, psykologi kul, men jobbigt.
-tråkigaste: historia a är en galet tråkig kurs. samhäll c ekonomi delen, trååkigt!

23. tjärntecken:
- våg (fyller snart år!)

24. en bok jag gillar:
- august strindberg - röda rummet. (tungvikarbok!! inte läst hela bara vissa delar.)

25. en film jag gillar:
- det mesta av quentin tarantino. sen är ju alltid smala sussie och sthlm boogie två starka kandidater.

26. teve-program jag gillar:
- prison break, 100höjdare.

27. favoritdoft:
- envy me - gucci

28. detta äter jag gärna:
- ris älskar jag, och sallad.

29. dricker helst:
- vatten, alltid vatten. alternativt en flaska vitt!

30. favoritgodis:
- chocolate

31. hit vill jag gärna åka på semester:
- america de sud.

32. färg på mina ögon:
- blå

33. min längd:
- 1.75

34. jag tror på:
-

35. jag spelar:
- faktiskt gitarr och fiol (är dock rätt rostig!)

36. person jag beundrar:
- alla som vågar!

37. så här bor jag:
- hemma med mamms, papps och lillasyster i villa.

38. antal döda krukväxter i hemmet:
- inte alls många tror jag, skulle vara i systers rum då.

39. det här tänder mig:
- när någon får mig att känna mig uunderbar

40. det här gör mig avtänd:
- strumpor på är inte huvud problemet, nedlåtande attityd..

41. favoritfärg:
- har ingen favorit

42. favoritcitat:
- "fantasi är viktigare än kunskap" -albert einstin

43. en hemlighet jag vet:
- hm...

44. bästa present jag fått:
- ja då jag fick en häst kanske, det bästa en liten flicka kan få.

45. senast köpta skiva:
- senast nedladdade var josé gonzalez igår efter ett infall att jag inte lyssnat på honom på länge länge! senast köpta var i london i våras. moby - 18 och the verve - urban hymns

46. det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
- att jag har smala armar

47. det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
- hoho, den listan är förbjuden i min blogg!

48. udda förmåga/egenskap:
- jag är ganska så vig.

49. om jag vore ett djur skulle jag vara:
- sengångare och sova halva dagen och sega andra halvan.

50. två personer jag vill ska göra detta test
- camilla och maggan.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback