another list..

josefin verkar ha samma förkärlek för listor som jag så här kommer en jag koppade av henne! :)

Tio första:
Första bästa kompis:
roberta
Första bil: har inget körkort ens..
Första kärlek: första kärleken från då jag var kid hette erik.
Första husdjur: gustav hette den och var katt
Första semester: hm, vet faktiskt inte
Första jobb: städ och småplock jobb hos pappa
Första köpta skiva: minns ej, körde stenhårt på kassetband som kid iaf!
Första riktiga kärlek: robin hette han.
Första piercing: och enda, en industrial i höger öra.
Första konsert: jag vet att på lågstadiet då en kille i klassen fyllde år bjöd han alla på en e-type spelning, måste vart första.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: cider i lördags.
Sista bilfärd: med maggan i suven igår.
Sista filmen du såg: det var nog den svenska vampyr rullen frostbiten i förra veckan.
Sista bubbelbadet: ah, minns ej.
Sista spelade cd: josé gonzalez - veener
Sista gången du grät: igår efter att ha läst lilla noels blogg.
Sista måltiden: för någon timma sen. mamma hade lagat mat idag, mos och fiskpinnar.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
jo på sätt och vis ja.
Blivit arresterad? nope never
Blivit kär vid första ögonkastet? nja, ne det har jag nog inte
Varit på tv? jess, för typ två år sen under en maifestation skolan höll så pinnade jag och en kompis längst fram och höll upp en skit stor banderoll.
Fått ditt hjärta krossat? Jo
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej, dom orden lekar men inte med
Haft ett one night stand? nope
Busringt till nån? ne inte vad jag minns, roas inte av busringningar

Sju saker du har på dig:
1. vitt linne, cheap monday
2. kritsträcksrandig svart/grå kjol, saints&mortals
3. stickad tröja i rosa/brunt, lindex
4. strumpbyxor, lindex
5. armband, plgrim
6. underkläder+strumpor, lindex, jc, blammo.

Sex platser du vill åka till:
1. spanien och plugga
2. brasilien
3. london
4. backpacka i asien
5. island

Fem kroppsprodukter du använder varje dag:
1. ansiktstvätt, dermalogica
2. foundation, isadora
3. handcream, trind
4. body butter, bodyshop
5. ögonbrynspenna, h&m

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. hanna
2. andréa
3. lina
4. lisa

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? vinter
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. dejta en kändis
2. slå mig till ro och känna mig lycklig över det

En sak du ångrar:
1. att jag inte pluggade mer under gymnasiet.

ah, klart för denna gången, hoppas på fler kul listor!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback