bortdrömd.

satt på naturkunskapen idag och halv sov av uttråkning. pratade omvärme, el, förbränning, hur man kan spara pengar. ett bad tillexempel kostar ca 5kr och en dusch som går snabbare än en kvart är bra för plånboken. golvvärme är lite bättre än element, och ta ut allt du vill ha ut ur kylen på en gång istället för i omgångar, där sparar man massa go energi och säkert flera ören!
att sitta och lyssna på ord som "golvvärme" och "40gradigt badvatten" fick mig okoncentrerad och jag ville bara hem. inte för att vi har varken det ena eller andra hemma men en teve, stor filt och te finns hemma.
jag tror jag ska önska mig golvvärme och badkar till min födelsedag. jag ska ha alltihop i mitt rum. MYS!

en liten skiss över framtiden dök upp i skallen på mig också där jag satt i mina egna tankar. nu är det komvux fram till jul som gäller. det är klaart. sen blir det ju förmodligen españaaa efter nyår eller så, vi har inte snackat så noga om hur länge vi blir där men ett par månader så där blire ju iaf. sen i sommar vill jag på tågluff i europa. inte själv men i muntert sällskap, hade varit skit kul. wanna join?
sen har jag två saker till jag vill göra. i vilken ordning vet jag inte men jag vill: jag vill till london (som aaalla andra) eller dublin och jobba och chilla. jag tror det är en bra sak att göra, komma bort och se sig lite om, gratis språklektioner och massa kul.
sen, eller innan, vill jag läsa till make up-artist. det vill jag verkligen verkligen och ska. nu äre bara att se i vilken ordning saker händer.
efter allt detta så får jag nog ta och skaffa mig ett jobb och ett bo. eller om jag redan då skaffat bo under tiden jag pluggar.. only time can tell.

emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback