dagens små frågor, måsten och funderingar.

jag tänkte säga mitt i bakisångesten, men nä, jag har ingen ångest, däremot mitt i bakisångorna kom jag att tänka på att det var evigheters evigheter sen jag såg eken och hansson. sara har iofs vart iväg på en smärre solsemester men ändå! borde verkligen höra av mig till dom.
oh något jag glömde nämna var att min mobil alldeses hjälplöst mycket dog häromdagen och vägrade funka på ett dygn typ. men nu är den tillbaka på banan, stronger then ever. klarar sig nog ett tag till.

jag har även till min glädje och förtjusning observerat en smärre viktnedgång här på sista tiden, känns fint! keep up the good work. hej och hå, måste bli av med förkylningen nu med, är faktiskt till min och de flestas förvåning sugen på att gå och träna, vill rida denna veckan också. ska köpa promenixpjux också. bra mig!

ah på tal om att köpa skor, jag har hittat ett par ursnygga stövlar på asos men frågan är om jag borde ta och investera i dom verkligen. köpte ju ett par till nu i veckan och jag vill ha ett par höstSKOR inte stövlar men dom var såå snygga! och inte så dyra heller för den delen. oh, dilemma!

hm, råkade också trilla in på tradera en svänga förut med och kunde inte stå emot frestelsen att bjuda på en kobra. ursnygg var den, i vitt. hoppas jag vinner den! men hur ska jag pröjsa? hm, det ordnar sig alltid.

man borde skriva ett offentligt tackbrev till h&m som ryckt upp sig och blivit kalas niice med massa snyggt för billiga kronor. senast nu i veckan stog dom till tjänst med en as nice väska och snygg jacka. h&m, i like.

äh, nu ska jag ut och gå. hej. emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback