en lista, kantad av ironi och lite sanning.

Vart är dina föräldrar födda?: göteborg tror jag.
När kysste du en kille senast: well, ja det var ett tag sen.
Har du hånglat med samma kön: jess det har jag.

Vilken kanal tycker du bäst om: jag kollar inte så himla mycket på teve faktiskt. men femman gillar jag.

Jessica Alba eller Angelina Jolie: jolie utan tvekan!

Säger du dicken eller penis: givet dicken!

Vad har du på dig just nu: bh+trosa, en grå tshirt, svarta mysbyxor och vaarma strumpor.

Gör du slut på msn eller in real life: spränger en bil lite symboliskt så där. eller sätter eld på en granne.

Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt: hoho, brad according to me.

Trådlös telefon eller trådtelefon: givet trådtelefonen med plastmuggar i ändarna.

Kan du handla på en second hand butik: ja det kan jag minsann, hittar inte några vidare fynd särskillt ofta dock.

Piercing nånstans: jag har 1cm tunnlar och en industrial i höger öra.
Vem är du förtjust i: ja jag är väl förtjust i mina vänner i guess.
Är du superduper full eller helt nykter: stadig skulle jag vilja säga. stadig.
Negerläppar eller inga läppar alls: negerläppar är det oversize läppar eller? lagom är bäst. oj va svenskt. lagom lagom.
Jeans eller shorts: jeans 4ever. tidlöst, snyggt, kommer alltid hålla.
Andvänder du puder foundation eller kastanievatten: ja inte doppar jag ansiktet i vatten innan jag går nånstans iaf.
Vart fikar du helst?: gårdscafét 4life.
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: h&m kan man inte misslyckas med.
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: klack i sinne inte lika mycket klack i praktiken.
Vinter eller sommar?: höst&vår
Vem står dig närmast?: hanna, andréa, L&L.
Vem saknar du?: saknar mina vänner som är bortresta på olika håll.
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: älskar mina bruna vintagestövlar. och min stickade sjal!
Till vilket land skulle du vilja åka?: spanien i vår! england och hälsa på jonna, anna, loffert c/o.
Vart ska du bo om 10 år?: var är inte den stora frågan. hur däremot. svar, med klass, stil och förmåner. moaha.
Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig?: det beror ju på var personen är. och när. och vem det är.
Vilken låt va sommarplågan 2006?: boten anna är ju en kandidat, zlatan låten en annan.
Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin?: gyllene tider har ju droppat ett par genom åren..
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: jag är inte i sthlm överdrivet ofta.
Har du någongång suttit vid telefonen och väntat?: har inte alla det?
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt?: åh jag vet faktiskt inte!
Skulle du dö för den du älskar?: alltså jag älskar ingen. eller räknas familjen in? ja förmodligen ja.
Tyra banks eller janice dickinson?: öh, dr phil.
Alessandra Ambriosio eller Adriana Lima?: emilia olsson.
Fjällräven, boomerang eller canada goose?: boomerang!
Vilken dricka är sååå 2006?: kolsyratvatten. patetiskt.
Världens bästa uppfinning: för att vara politisktkorekt svarar jag, vattenrenar-sugrör till barnen i afrika så dom kan dricka sitt vatten utan att bli sjuka. spontant svarar jag, stegräknaren och digitalkameran.
Sport du är intresserad av: ja skulle väl vara dressyr då.
Mammagris eller pappas lilla flicka?: pappa! fast jag och mamma har blivit bättre vänner sista tiden dock.
Hur svarar du i telefonen?: min sekreterare svarar; frk olsson sitter i möte med eliten, kan jag ta ett meddelande?
Hur lägger du på i telefonen?: "jag skickar en faktura."
Kan man göra slut på ett bra sätt?: ja, spräng din partners bil som en hint om att du tröttnat.
Kan man va vän med sitt ex?: jorå sooner or later kan nog alla det.
Har du blivit dumpad?: jes.
Har du dumpat någon?: typ.
Har du någon dålig ovana?: nej. ALLT jag gör är bra.
Skulle du kunna byta liv med någon, och isåfall med vem?: jag behöver inte byta liv. jag är perfekt. mitt liv är perfekt. mina vänner är perfekta. allt jag vidrör blir perfekt.
Är du duktig i skolan?: duktigare nu är under gymnasiet tror jag.
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: jag har ingen älskade, men jag minns den gamla.


hejochhå. känner att det blev så där seriöst kanske va. lite bakis, lite sarkastisk, lite sanning mellan raderna. 

/sarah emilia olsson.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback