ett varv till i ältandets spår.

frågan är då varför, varför trillar jag allt som oftast in på detta ämne? jag menar att saker ligger i det förgångna och flera gånger har jag tänkt på saken och också kommit fram till att rätt sak faktiskt hände.
dom glada dagar sommaren 2006 hade att bjuda på, och ja, det var glada dagar, det var alldeles underbart fantastiska dagar faktiskt, jag tycker det, är slut. men som nelly furtado sjunger "all good things(comes to an end)". men frågan är om det verkligen var så good då? men jo, då det var good så var det minsann good.
why does all good things come to an end, frågan har jag också ställt mig. även om svaret kanske är otydligt eller helt åt helvete tydligt, fast vissa saker kanske inte är menade att ske så var resan utomordentligt angenäm. och fast jag med resonerat fram att rätt sak nog faktiskt hände, så, varför inte bolla med ältandet lite till. utan min vetskap tror jag att jag på ngt sätt att jag gjort ältandet till en från och till, angenäm hobby. saker är slut och dom kommer inte tillbaks, jag vet det, är tillfreds med tanken och också glad över det. det är inget jag vill ha tillbaks mer. ironiskt nog kanske med tanke på hur ofta ämnet tas upp. men nä visst kan jag väl sakna det lite och det var fint då det begav sig men nä, det är inget jag önskar skulle hända igen. nepp, kärlek aint my cup of tea.

jag är som min egen frågespalt med frågor och svar och mina vänner är världens bästa gästskribenter med kloka svar och råd. vilket team vi är.

jag tror mitt hjärta värker.

emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback