fin daag

kännde att en liten kvälls bloggning var på sin plats.
dagen har varit till belåtenhet. var och fikade med andréa som jag inte sett på ett tag. begav mig till skolan för att ha himla tråkig Nk-kemi lektion, till min stora glädje upptäckte jag att det var schemafri dag, alltså ingen lektion för min del!
slappade hemma ett bra tag, pluggade en liten sväng, tröttnade på det och slappade mer.
talades vid med samuel som jag inte sett på länge, beslutade oss för att fara till ingared, hem till findus, för att kolla idol. det var jätte trevligt, har inte sett nån av dom på evigheter. hälsade på niclas (och jonas) med en liten sväng. inte sett dom heller på år och dar. kul kväll med andra ord. har senaste också talats vid lite med ett tidigare stort orosmoln, känns hyfsat sjysst och avslappnat nu men jag vet inte hur chill det skulle vara att ses dock. förr eller senare märker jag väl det med antar jag. världen är ju inte så stor.
jaha om jag ska ta och läsa lite då kanske. återkommer.




tack för nu. emilia.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback