free?

ja jag känner mig befriad från allt jobbigt vilket är underbart skönt. men det är något annat som gnager mig. kan inte sätta fingret på vad det är men nånting är det. gruvligt irriterande är det. har funderat på om man borde gå till en psykolog. inte så att jag är ett himla psykfall av något slag men efter att ha läst lite psykologi nu så kanske det vore bra. man lär ju ha både ett och annat skelett i garderoben. borträngda trauman och annat jobbigt som hänt genom åren som kanske poppar upp vid ett senare tillfälle. så för att förhindra obehagliga överraskningar borde man kanske låta nån rota i ens skalle så allt sånt kommer upp till ytan.  trött på att man aldrig bara är helt tillfreds med allt, det är alltid något som ligger och skaver. om det ändå slog till och man fick en dunder depression så man fick lite goa tabletter att gnaga. inte för tabletternas skull men då hade man iaf haft en etikett på sitt obehag. jag vill ha etiketter. jag vill veta vad saker är. är det minsta fel vill jag ha det kollat tack. min lilla hypokondi håller mig iaf sysselsatt och livet får lite mer mening. upptäcka, hitta och bota felen på min kropp.
jag skulle behöva flytta. komma härifrån. jag vill inte vara kvar på samma plats mer. allt känns så infekterat. jag vill ha något i mitt liv. något med mening. ett meningsfullt liv. saker jag gillar. personer jag gillar har jag men det är inte nog. jag vill inte ha en person jag gillar, jag vill ha en person som gillar mig. jag vill mest bara bort. vill ha något som roar mig. jag vill slippa tänka på saker, livet, allting.


jason mraz fortfarande. mr a-z, lyssna och njut.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback