freitag freitag über alles.

gårdagens ängel: linus! i say no more men det är skönt att du finns om det är något kompis!



de två senaste dagarna har varit fyllda med kläd och sko byten hit och dit. har agerat modell för super magazinet alingsås kuriren som ska fila ihop ett höstmode repotage. är ju inte så alvarligt och det är inte ens som attjag ens blir slagen av tanken på att drömma om att bli modell då jag vet att min fysik inte lämpar sig för detta ändamål, inte heller mitt sinne är sugen på kokain till frukost lunch och middag och all den stress dom får utstå. nä usch det verkar inte vara ett så rockigt liv, däremot har dessa två dagar varit kalas roliga! har kilat runt i olika affärer och lånat kläder och skor och sen brännt ut till gräfsnäs slottsruin för att ta mysiga höstkort. med risk för att hela alingsås får se min fåniga uppsyn i kanske inte allt för heta kreationer så har det varit kul kul och så himla mycket bryr jag mig inte om vad lilla alingsås tycker och tänker. huvudsaken är att jag hade kul!



ny döm/plan här förresten! jag vill starta en klubb! inte i egen lokal som ett fast ställe men i annans lokal. är grymt gött sugen på detta. kanske är ett stort projekt på egen hand. får se om jag kan hitta en partner till mina crimes.



har fått ett av mina inköp från förra helgens bokmässa påpekat från olika håll. nämligen
banksys bok wall and piece. jag vet inte om det är så att folk tror att jag är helt tappad bakom en (kund)vagn då det gäller grafitti/street art världen. är väl dummt att ge mig in i någon diskussion på ämnet kanske då jag inte är störste expert men jag gillar och har alltid gillat diverse former av konst och har under senare år fallit pladask för ett par former - street art och body art (tatueringar, mpiercingar och smink.) smink ser jag nämligen i allra högsta grad som en konstform och varje make up man lägger är som en målning. man kan förstärka, framhäva, gömma, förtydliga, ändra både form och färger i ansiktet. mm smink..



igår var det också premiär av årets ljus i alingsås. mumma, ska nog gå rundan ikväll om det inte regnar och så.



icecream parlour gick igårkväll också av stapeln och vi var på plats. bilder finns på bd. det var kalas trevligt på de flesta sätt förutom att camilla som var taggad som attans inför kvällen fick en drink eller två för mycket under västen och inte riktigt grejade hela vägen fram. synd för vi hade planerat att röja. TH nästa helg kanske camilla ist? annars var det kul som ett hjul. niclas och henrik kom dit med vilket var kul!



for now, goodbye. emilia

Kommenterer:
Postat av: Camilla

Haha, tror det var sista sambokan som toppade kalaset. Inte coolt. Men nästa helg ere hotellet, my friend. Some of that real alingsås-stuff. Hare!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback