gullebloggen!

jag orkar inte vara bitter mer. jag funkar inte då.
älska, glöma och förlåta heter det ju. om jag någonsin var på älska stadiet är jag väldigt osäker på, kär och galen däremot vet jag. nu är det glöma och förlåta jag ägnar mig åt.
jag är en grubblare och ältare det vet jag, men jag är ledsen mina vänner, jag kommer inte sluta. jag kan älta och analysera i evigheter. saker som är lugna kan jag älta. saker som är osäkra kan jag älta. saker jag ver, saker jag inte vet, saker jag undrar, saker jag fruktar, saker jag sett, hört, saker som hänt och inte, saker jag ångrar, saker som är över, saker jag är över. ältas och analyseras ändå. varför?






Kommenterer:
Postat av: Wengholm

I do exactly the same thing

2006-09-06 @ 00:16:01

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback