hello and farewell.

ja, nu började det regna igen det som var så vackert väder idag. höstromantiskt. jag tror det är det absolut bästa väderslaget jag vet. om hösten då det verkligen börjar bli kyligt. underbara höstkläder, varma tröjor och långa halsdukar. vackra färger på allt, höstlöv. mörkret faller, ljus i alingsås. fika på eksteds, varma vantar och min födelsedag. älsklingsvännerna mina, ni är min höstkärlek!



plockade fram mina grymt sköna och snygga vintagestövlar häromdagen, gött bra. då ska jag bara köpa
en jacka och kanske ett par skor med så är jag laddad och redo för höstkylan som kryper på. jag är jätte höstsugen i år! höst höst! höstmys-kort-med-sjal-för-sjal-är-givet-mys-på-höst! mindre än en vecka kvar tills hanna åker och mindre än en dag tills anna åker. en sak i taget, anna först. ska hem till henne med en liten hejdå present sen, det är skittråkigt att hon ska åka bort nu då vi blivit vänner igen. eller vi kanske inte har varit ovänner men vi har inte umgåtts på säkert ett år eller mer. kul att ha fått kontakt med dom gamla tjejerna igen, livet har blivit så olika för oss alla. liza lever svensson liv med björn och hunden. anna ska på äventyr i england, carro jobbar och hänger fortfarande ihop med aron. malin är smäll gravid och jag har börjat skolan igen.

jag funderar på stort allvar att ta upp en kär gamal hobby igen, sen i fredags är jag grymt sugen på att börja rida igen. jag hade verkligen glömt bort hur kul det är när man väl sitter på hästryggen och man verkligen får kämpa. till skilnad från att träna sina muskler i ett gym är detta en verklig utmaning, man vet att då man gör rätt och gör saker ordentligt så får man verkligen något tillbaka, hästen jobbar rätt med sina muskler den med. snacka vinna-vinna situation.

ih jag har en liten ångest som ligger och gnager också, provet på onsdag. hur fan ska det gå?! det är svårt med första provet med ny lärare också då man inte har en aning om vad han/hon vill att man ska kunna, hur dom lägger upp proven och vad man borde lägga störst vikt vid. det är väl bara att ta och läsa och hoppas et går vägen!

på tal om vikt, jag tror jag har svält upp igen och blivit rund. fast å andra sidan känner jag så här med, jag är inte särskillt dunder tjock precis om än inte spinkig men skulle jag nu under närmsta tiden gå upp så kan vi ju låtsas om att det är muskler jag fått som väger! deal? jag har ju faktiskt börjat träna! any way, jag vill inte gå upp mer så jag får nog jobba på självdeciplinen här och skärpa mig så vi droppar dom extra som redan är med mig. ja det blir nog ordning på det med.

har hittat en ruggit snygg tshirt jag vill ha då jag fyller år med. ja nu vet ni vilken ni ska köpa så nu sitter jag här och håller tummarna på att nån går och gör mig lycklig fram i oktober.
finns på sneakersnstuff.com. now you know were to look.





ja tack för nu. nu ska jag äta en liten lunch och plugga.
emilia.




soundtrack: son of a preacher man, aretha franklin. wrap your chops, chords. orange sky, alexi murdoch.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback