hopp.

hej.
det vart ett par dagar sen. inte allt för mycket spännande saker har hänt. kanske inte så chokerande, eller? nä tror inte det, hur mycket överdrivet spännande saker skulle kunna hända egentligen. i en relativt liten svensk stad, alingsås, där jag bor, pluggar och lever. där de flesta av mina vänner också bor, en och annan pluggar eller söker jobb. några har jobb. hur mycket kul kan hända? jag vill ha ngt drastiskt, kan ingen bara sränga en bil, starta ett upplopp, adoptera en trädgårdstomte eller bara ta mig med storm? nä nu ska vi inte hoppas på för mycket här. men pliis, ngt kul kan väl hända!

kul har jag väl iofs typ varje dag med mina fina homies. vi fikar, åker på små roadtrips, shoppar, kollar på koola saker på teve och hänger. det är kul det men det är inte så smashing ändå. men jag gillar mina vänner, dom gör saker kul!

jag är förresten en mycket dålig människa, har missat två skoldagar denna veckan. är fortfarande förkyld i kombination med ett shopping sug som gjorde att jag sjukanmälde mig i måndags och tisdags. i måndags slappade jag mest och vilade förkylningen (eller det kanske jag inte alls gjorde, i ärlighetens namn minns jag inte vad jag gjorde) och i tisdags begav jag och mamma oss till ALLUM! det var fruktansvärt tråkigt och överskattat. jag tänker aldrig mer åka dit. men dagen resulterade i ett par walking skor, billiga jeans, en typ skjorta och en as nice cardigan. jag var nöjd som en lax.

men nä, nu ska jag minsann till skolan.

hej. emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback