HÖST

jag skulle vilja skriva en låt eller en dikt till alla underbara höstdagar. helst skulle jag vilja kasta mig om halsen på dom men efter att ha insett denna omöjlighet slogs jag va tanken på att måla en tavla! dock har jag inga konstnärliga talanger.. jag skulle vilja skriva ett tackkort och posta till hösten. får nog nöja mig med att ta kort på allt vackert som hösten har att erbjuda. höstpromenader! mm, känn på ordet. hela jag fylls med värme. kan knappt bärga mig till 1 oktober då ljus i alingsås börjar. svarar jag inte på min mobil under oktober månad så finner ni mig förmodligen någonstans längs ljus i alingsås-sträckan. brukar hävda att det är våren jag håller mest kär och så är det också men det är ändå inte mycket som går upp mot en strålande vacker höstdag!

emilia


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback