igår var en kul dag.

gårdagen bjöd på skola och teve kväll hos eric.
det var kämpigt att vakna igår, säkert för att det regnade och var mörkt. samuel och jag hade tänkt mötas och ta en promenad på förmiddagen så strax efter 10 ringde han och väckte mig. tur det annars hade jag nog slaggat ett par timmar till och kommit försent till skolan. vi gick aldrig promenad pga regnet. kände mig trött i skolan, hade ätit för lite och var tvungen att lyssna på redovisningar. satt och målade och dagdrömmde ist.



inte många dagar kvar till rökstoppet heller. folk tror inte att jag kommer klara målet på 17 dagar och det gör mig skit taggad att fixa det! men det kommer bli svårt, mina cigg, min trygga punkt i livet, då allt är kasst så finnas dom alltid där och lugnar och tröstar. låter som jag dumpat mina vänner och köpt cigg ist men så är det inte. men en malboro light sprider ändå ett lugn som inte ens mina fina homies kan skapa även om dom håller min hand och klappar mig på huvudet. man blir vad man äter heter det ju och även fast jag inte tuggar i mig ciggen så känner jag mig från time to time rätt förgiftat av dom vilket det ska bli skönt att bli fri från. sparar in en massa cash också. alltså det är ju så värt att sluta blossa men ändå är det så förbaskat svårt att ge upp och inte få känna den lilla tillfredställelse dom ändå ger..



trillade i sällskap av samuel hem till eric igår med. där är det trevligt, gillar stämningen i huset. satt i köket och läste tintin och drack te medans eric och sam lagade mat. jag blev rätt impad av att dom faktiskt var himla bra på att slänga ihop mat. äkta mat! inte snabbmakaroner och mamascans köttbullar utan riktigt käk! själv är min räddning i hungersnöden kökets tre p:n. pastan, peston och parmesanen! kan utan tvekan livnära mig både länge och väl innan någon vänlig själ kommer och erbjuder sina matlagnings tjänster..



längtar tills jag får träffa malins bäbis också!



ska strax på äventyr i kuriren bilen, åter kommer om hur saker gått!



låt tips! jason mraz: half way home, life is wonderful och plane.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback