mitt nya liv del 2- ingen billig såpa.

vid månadsskiftet sätter det igång, mitt nya liv, fas två.
har ju redan detta läsåret startat mitt nya liv med friska tag, började skolan, skrev in mig på körskolan, blev inskriven på arbetsförmedlingen (för att två veckor senare bli avskriven.), började träna och gjorde det intensivt (typ fyra gånger) tills min wannabe-förkylning kom i mellan och har nu i 2-3 veckors tid legat i mellan.
däremot 1 oktober skrider jag in i del två av min hälsomake over. jag ska bli rökfri.
i samband med det (och tills dess) är jag frisk och fräsch att åter igen sätta igång och svettas och ansträngt nynna med till musiken på friskis. da place to be. jag hatar det och jag älskar det.
friskis är som en personlighet ur min gymnasieklass (nämner inga namn.) ena stunden helt okej, tillochmed riktigt riktigt rolig för att man i nästa ögonblick skulle vilja slå idioten i ansiktet med en krycka. men det är bara att härda ut. man kommer i någorlunda form och kan räkna med ett och annat gott skratt under passen. åh, friskis friskis über alles! PUSS!

Kommenterer:
Postat av: maggan

Klarar du att vara HEELT rökfri året ut från å med 1a okt så kommer en present vänta i skåp nr 17 på centralstationen i gbg, på hedersord.
håller tummarna :)

2006-09-25 @ 11:55:40
Postat av: Josefin

du är utmanad! :) http://josefinkristin.blogg.se/240906200550_utmaning_bst_kldda.html#comment

Postat av: maja

jag har också tränat på friskis, jag vet precis vad du menar! och gud vad jag har skrattat när jag har varit där....

2006-09-25 @ 17:22:56

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback