pathetic, i know.

1. Var hittade du den här listan? på nån annan glidares blogg.
2. Var är dina föräldrar födda? göteborrrg.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? sjukt dålig fråga.

4. Vilken är din favoritrestaurang? alltså jag gillar inte restauranger så mycket.
5. När badade du i en pool senast? lägger nog sånt på minnet.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? neeej
7. Hur många barn vill du ha? får jag moderkänslor köper jag en hund.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? jag vet inte så noga.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? valet har ju redan varit men jag visste innan vad jag skulle ta ja.
10. Vad har du för TV-kanaler? jag kan dom inte utantill.
11. Har du åkt moped någon gång? OHJA.
12. Har du busringt någon gång? nej. roas inte av sånt.
13. Har du fått felparkeringsböter? nej.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? har inte och tänker inte göra det.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? noll koll.
16. Har du en egen trädgård? ja.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? magasin eller teve?

18. Kan du alla orden i nationalsången? vet inte, trallar inte på den allt som oftast kanske.
19. Badkar eller duschkabin? vad jag har eller vill ha?
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? alltså, sthlm boogie är det alltid som gäller.
21. Favoritpizza? äter inte pizza.

22. Chips eller popcorn? it depends on..

23. Vilken färg på läppstift använder du? väljer ett gloss framför läppstift.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? har inte alla det? öhnej.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej för hade jag deltagit hade ingen annan haft en chans!
26. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? lisa lina jag och sam var på "musses" i helgen.

28. Favoritchoklad? any duger liksom.
29. När röstade du senast? i söndags.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? typ igår.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?nej.
32. Är du bra på matlagning? nej, jag kan koka makaroner.
33. Klarar du att tanka själv? eh nej, vad ska jag med den kunskapen till?
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? nej, jag gillar kvalité.
35. Pepsi eller Coca Cola? pepsi tror jag.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nja, eller under EM så hade vi kläder med emlogga och så.
37. Vad var det senaste du handlade? en lunch tidigare idag.
38. Har du kräkts offentligt? nja, inte i en folksamling eller så.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? PENGAR.

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? nej, tror inte på nån kärlek.
41. Har du ringt något betalnummer? typ vad?
42. Kan man vara vän med sitt ex? ja givet såvida exet inte är ett svin utan en skön glidare.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? kan inte minnas att jag besökt ngn alls.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? men, ofta jag vet.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "heeej du har kommit till emilias mobiil.."
46. Vad har du i din väska? mobil, cigg, kalender, cerat, vattenflaska, kamera.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? bloggar och sniffar nässpray.
48. Vad är du tacksam för idag? att redovisningen jag hade förut idag är över och att den gick bra och att mina homies är dom grymt goaste och finaste. to die for verkligen.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback