självförtroende booster!

hej, idag ska vi stärka självförtroenden.

tre saker jag är nöjd över, kategori: ansikte.
- mina ögon. iaf det vänstra, det högra är lite skevt.
- min näsa. iaf i profil, rak och fin.
- mina kindben. dom är höga, det är snyggt.

tre saker jag är nöjd över, kategori: kropp
- mina smala underarmar och händer. knubbiga armar och händer är jag glad att jag inte har. (säger för den sakens skull inte att det är fult.)
- mina nyckelben och axlar. ser helt okej ut helt enkelt bara, snyggt.
- min rygg. den ser ganska slank ut och är en av dom delar på min kropp som sommartid lyckas med konsten att få en hyfsad bränna.

tre saker jag är bra på:
- jag är grym på att rida. (vilket påminner om att jag måste ringa och boka lektion)
- jag är faktiskt hyfsat musikalisk. kan faktiskt spela både gitarr och fiol och är en hejare på kareoke.
- jag är ruskigt bra på att promenera. i mina nya walking pjux kan jag pinna flera mil i en hastighet som nästan sprängen ljudvallen.

tre saker jag är bra på på ett helt annat sätt:
- jag är empatisk och bra på att lyssna.
- jag är bra på att trösta (hej, ring om ni är ledsna vettja, jag hyr film och torkar tårar)
- denna sista är jag osäker på och bara ni vet, men jag hoppas att jag är bra på att vara en bra kompis.

så amigos, tack. illa va go jag känner mig nu. kisses and lööv. emilia.


Kommenterer:
Postat av: Linus

Nice inlägg. undrar dock varför du måste boka ridlektion när du redan är så grym?

Kan du spela FIOL! Ball.

Bra kompis är du i alla fall:)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback