tjipp

ujuj, nu får veckorna gå snabbare alltså. med så här mycket ledig tid hemma så känner jag nu att jag orkar inte med min mamma mer. hon tycker ju nu att vi blivit bästa vänner och jag har inte lust att vara bästis med min mamma.

nämnde jag att jag vaknade förkyld häromdagen? det gjorde jag iaf till min stora förskräckelse, som en blixt från klar himel, känner mig rutten som en häst. hostar och snörvlar som ett litet barn eller en mycket gammal människa.



jag vet inte om det var ngt jag drömmde inatt eller om det bara kom till mig ändå men jag vaknade med en känsla och en längtan efter, hör och häpna, november!? vad händer för bra i november liksom? eller så klaart hanna kommer hem! men annars? ne jag tror jag tog fel för det skulle gärna vara lite snöflicgor i luften så kanske snarare sen december så där mysigt veckorna innan jul tror jag det snarare måste varit. skumt var det och mysigt iaf.
nä en sak i taget, nu har vi oktorber bakom hörnet här så då tar vi det först. haha shit va besviken jag kommer bli om oktober inte blir så bra och fint som jag går och längtar efter i höst väg. jag har verkligen bilden av den perfekta höstdagen klistrad i minnet så nu är det bara att hoppas att den kommer med!



var duktig igår igen och kom iväg och tränade, dock är jag förkyld så jag vet inte hur bra det var. kom glad ihågen till friskis redo för ett rätt lungt baspass, trillar in i salen och vad får vi se, jo rödhåret leder passet! det var ju inte vad vi var inställda på direkt. nä så det var ju bara att sätta igång att hoppa och flänga igen, svettades som en häst alltså. har två nya karaktärer att presentera från passet med. igår observerades nämligen frisyren och fågelfejjan. frisyren var en glad dam i medelåldern som skuttade runt och såg ut att försöka träna till max utan att svettas. namnet hon fick kommer av hennes extremt fluffiga och välfönade hår som jag inte i min vildaste fantasi kan fatta hur hon höll den sån genom ett helt pass. den som helt ny stylad ut hela timmer igenom. måste krävts en hel del spray där alltså. sen så hade vi ju också fågelfejjan, namnet är det samuel som valt eftersom hon påminner om just en fågel. kort, närpå obefintlig hals och spetskrok näsa, jag nämner inga namn men hon är också lite känd från sitt audition framträdande på idol. nog om det, dom roade gött under passet iaf. som vanligt så var jag och lisa snyggast under passet och som vanligt flummigast.

näe, nu ska jag på äventyr.
emilia.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback