valdag.

ja nu har jag lugnat ner mig efter mitt tidigare rasriutbrott på bloggfan som i samma ögonblick som jag skulle publicera tidernas inlägg valde att logga ut mig! damn va arg jag blev!

minns inte ens hälften av alla stört sköna smarta saker jag tog upp i dagen inlägg. ingen alls idé att försöka rekonstruera det förlorade inlägget. skulle någon nångång någonstans springa på mitt kungliga inlägg. ge det en käftsmäll och skicka hem det då.

idag 17 SEPTEMBER så vart det val på schemat. i samlad skara hoppade jag mor och far in i bilen och rullade till vallokalen för att göra våra medborgerliga plikter och avlägga våra röster. sagt och gjort. särskillt spännande var det väl kanske inte men nu var det gjort och kommer inte göras om förän om fyra år. om fyra är år jag 23. undrar var man håller hus då? pluggar, jobbar, festar? undrar vad det blir av en i livet egentligen. kommer man ta tag i saker och plugga till ngt smart eller kanske den enkla vägen? man, rik, generös? call me. nä skämtåsido (är det ett ord?) undrar om jag kommer få någon nytta av mina uppluggade betyg jag "kämpar" med. och mycket intresantare, undrar om spaniel planerna blir av? ska träffa simon i veckan och snacka om idén. har noll koll på hur sånt går till med resa boende och grejer. well det grejar sig.

oh, nu fick jag en flashback av det gamla meddelandet, kan berott på att jag precis gäspade som jag blev påmind. min sjukliga trötthet! mitt just nu hetaste dilemma, hur håller man sig vaken? jag sover och znoosar största delen av dagen känns det som. och konstant trött och kan i princip somna var som helst, när som helst vare sig jag står sitter eller ligger. får nog börja käka vitaminer eller ngt innan jag blir narkoleptiker!

ojoj på tal om den 17 september, EXAKT en månad till jag fyller 20! halleleluja, då ska det festas big time nära och kära. ni som inte vet vad ni ska ge mig kan ju tillexempel ta och skramla fram en personlig tränare, en privat kock och en miljonär danke shön.

sista tidens ältande har lett till att jag känner mig ventilerad i själen, det är bra. jag och kulan diskuterade klokt och vist igår att det är bra. mycket bra, kanske tillochmed det absolut bästa sättet att få ur sig saker som tynger. att prata eller skriva om saker är nyttigt för själ och hjärta. jajemen visst äre så, tänk själva, i princip varenda låt (räkna bort massproducerade typ max martin låtar) är ju ventilationer av folks tyngda eller lyckliga jag. kanske borde börja författa musik? eller så låter jag bli då jag har noll känsla för hur man skapar en låt och kanske ännu mindre känsla för hur man sjunger! jag sjunger defenitivt hällre än bra och de må låta illa men damn va roligt det är! kareoke är skiten!

är fortfarande förkyld vilket irriterar mig något fruktansvärt. har ju blivit nyttig (?) och börjat träna. nu har det väl iofs gått så där med det eftersom förkylningen smög sig på. kanske får ligga lågt med det denna veckan med. iaf till frewdag för då ska jag bege mig till nygård för att rida, det kan ingen förkylning stoppa! däremot finns det ett och annat som kan, typ en shopping tur :)

men nä, nu ska jag ut på en powerwalk minsann. sen ska jag plugga, fila naglarna och SOVA. so long.

emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback