alegría.

inte mycket har hänt sen sist. jag är dålig på att uppdatera. bärsen och vinet från danmark smakar som det ska kan jag lova. helegen har vart utmärkt. jag har dansat, kanske inte i neon men i glädjeyra! solen skiner, jag är insmord i solskyddsfaktor 30 typ. hoho. näe skämt och sido, det är mucho viktigt att skydda sin hud. jag vill inte vara rynkig och sleten vid 30 liksom. eller få hudcancer för den delen.

BUS och solskydd i kombination, vinnande. längtar tills det är helg igen, får inte nog! snart öppnar TH sin sommarute servering. dansgolv utomhus. njutning! fast det kanske får bli lite varmare nattetid för det. men snart!

skriver och funderar så mycket mer då allt inte står rätt till. sista tiden har allt varit så bra och det är väl kanske därför jag skriver så sällan nu. väldigt sällan jag funderar över problem i varierande skala. är väl för glad för det bara.

klart inte exakt allt är toppen. fotfarande för lite cash (alltså ja, jag är fortfarande jobblös.) så klart det är ångestframkallande och jobbigt men det fungerar ändå. ibland är det ju svackigt. jag vet fortfarande inte vad jag vill göra i livet osv men på ngt sätt så fungerar det ändå. har mina fina vänner som stöd och bollplank. ni är guld.

just nu är jag så hungrig också, förmodligen för att jag är så sugen på att grilla. äh, just nu får lite youghurt räcka.

ciao. /e.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback