ge mig stålars.nu

näe, jag vill shoppa mera, det var inte nog igår. idag har jag fått skorna bytta också så nu har jag en till varje fot. imorgon ska jag som sagt jobba ett par timmar, ser inte fram emot det, ouf.
varföör har inte jag nån rik gammal faster nånstans som är på vippen att kola och kommer på att hon bara ääälskar mig och låter mig ärva allt i hennes ägo!?

köpte nya kromtabletter för ngn vecka sen också, värdelösa. de jag hade innan var mycket bättre så jag får släpa mig iväg och köpa dom igen innan allt gått överstyr och jag går och blir en tjockis. mardröm i tell you.

men nu blev jag trött här också. får bli en liten powernap innan det är dags för promenad med lisa ikväll!

ciao.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback