inte utan min teve.

eller iaf inte ikväll. jag är ganska kass på att se på teve, lyckas aldrig följa serier eller se intresanta program jag sett reklam för. glömmer helt enekelt av det. men ikväll minsann sitter jag klistrad! roomservice hos carolina gynning! måste ses helt enkelt!

och mera teve nyheter! av en ren slumt faktiskt så satt jag och en kompis och kikade på teve och snackade igår kväll då vi plötsligt upptäckte att det uppenbarligen var säsongspremiär för ugly betty, how nice!

ikväll blir det alltså busy, ska hinna se roomservice och så är jag medbjuden på 50års kalas hos en vän till mina föräldrar. låter så där spännande men alltså, gratis mat och vin. vem tackar nej liksom?

 

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback