knas.

efter en på sätt och vis vrickad helg med alldeles för mycket av det goda så borde jag inte varit så pigg i söndags som jag var. men ja, det tog ut sig igår. mådde bakis hela dagen. varför en dags försskjutning på baksmällan?

igår lyckades jag också se på en film i trefvligt sällskap. är kass på att lyckas se filmer så där planerat. om det råkar gå en på teve just då jag sitter och kollar kan jag kika men att ta mig an projekt som att se nya eller relativt nya filmer händer sällan alltså. men igår då så lyckades jag igen. alpha dog it was på schemat. rätt sjyrr antar jag. helt klart värd att se iaf. akta komplex faktorn bara. alla tjejer i filmen är typ 1.80 och pinnsmala. men det är lugnt, precis så ser jag också ut i minikjol i kalofornien också. synd bara att jag är fast i jenas i alingsås, sverige då. hrm.
   



nu ska jag pallra mig i väg till allum (som jag skyr som pesten egentligen.) med min kära mor som väckte mig och undrade vad jag sysslade med. vad tror hon liksom. inte sitter jag och väver mattor direkt, sover så klart damn it! var bara att pallra sig upp och göra sig klar för en tripp mot shoppiiing! trött trött.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback