my mysterious obsession.

den har väl alltid till viss del funnits där. jag vet inte varför. tror, eller förresten, jag vet att jag inte är ensam om det. vad svammlar jag om idag? min stora svaghet för killar som sysslar med musik. vad är det som gör dessa män så mycket hetare än andra?
spelar oftast inte så stor roll om det är sjunga, vända plattor eller spela gitarr han kan. hett hett hett. sista tiden har dock min obsession växt sig starkast för dj killar. oavsätt vem som läser, nej jag tänker inte på någon speciell, det var bara den speciella dj hetheten som vaknade.

varför är man så galet svag för killar med feeling för musik?

image57

Kommenterer:
Postat av: Karin

åh håller toltalt med dej,det e nåt speciellt med såna killar...gah

2007-04-20 @ 13:08:03
Postat av: emilia.

japps, går inte att komma undan det, dom är hetare än andra.

2007-04-23 @ 15:45:47

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback