påsk.

wawa, påskhelgen har varit till belåtenhet för min del, tvär nöjd. alltså så festade jag rätt mycket. i torsdags bar det äntligen av till gbg för att kika på laleh. är så nöjd med spelningen, den var så mycket bättre än jag hade hoppas på!

  

sen kom fredagen och då var det dags för en skön hemmafest här i krokarna. förfesten bjöd på mer sprit än vad min kropp egentligen nog behövde, men jag var glad glad och mådde som fisken i vattnet. kvällen flöt på med en hel del kul folk som man inte stött på på ett bra tag. sen vare högtid att sova och vi drog till mig för kollektivt pjamaskalas.

  

sen kom lördagen och då vare bara på't igen. förfest med bål och skrål hos mickan och sen in till stan för en sväng om på hotellet. ended up på en efterfest så klart men massa prat och en ny hobby, dj;ing. tror det kan bli ngt där alltså.

  

sen så har det ju inte varit vilken vecka som helst heller, maggan har ju vart hemma! så kul kul!

idag är inte heller vilken random måndag som helst, nej idag ska jag och rida. japps så sant som det var sagt, har inte ridit på kanske ett halv åt nu och innan dess hann det gå minst lika lång tid så jag räknar inte med några högre skolor direkt, är glad om jag lyckas sitta kvar!



på bilden så är det min gamla häst sissie, tyvärr är det inte på hennes trygga rygg jag ska skumpa runt, nu äre bara att hålla tummarna att jag inte flyger av eftersom jag säkerligen får rida en stor häst! oh, jag vill ha en ponny!

ja ciao så länge sötisar. /E.

Kommenterer:
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback