valborg.

här trodde man att man skulle få sova ut va. men näe, då hade jag ju ansiktsbehandling klockan 10 på morgonen. tack för det. 10 i tio var jag redo att hoppa upp på hojen för att fara, men. hojen var ju inte hemma. blev till att pinna med raska steg och tassar iförda flipflops. aj.
skönt med en timmas avslappnande pyssel på salongen dock, cykeltur hem då jag hade glömt hojen där igår kväll.

idag har jag kommit ihåg att ringa mina kära bror och gratulera på födelsedagen. bra jobbat emilia.

idag har också tidernas knas kommit tillbaka från oslo på otippat besök. så där bara så var han i stan igen, det är därför jag skriver så fort nu, för jag ska upp på hojen igen och träffa maggs och hanna. darlings!

som sagt hinner inte mer nu änna va, men fest idag, ja.

pussies.

Kommenterer:
Postat av: mail in

ja maggan är rätt bra faktiskt!!

Postat av: emilia.

ja minsann det är han.:)

2007-05-01 @ 22:56:25
Postat av: hanna

du är VÅR darlin'!

2007-05-04 @ 08:56:41

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback